Vevő-, ügyfélszolgálat

Call Center állás Monoron

Az álláshirdetés több mint 40 napja lett feladva.
Munkavégzés helye: Monor
2019. 08. 02. 13:35
Jelentkezem

Monori székhelyű követeléskezelő társaság telefonos kintlévőségkezelő munkatársat keres Call Center csoportjába, középfokú végzettséggel és megfelelő számítógépes ismeretekkel.

Akár részmunkaidőben is végezhető munkakör!

Előny: pénzügyi közvetítői hatósági vizsga és/vagy követeléskezelési tapasztalat.

Jelentkezni fényképes önéletrajz elküldésével a "JELENTKEZEM" gombra kattintva lehet.


Feladatok:

  • kimenő és bejövő ügyfélhívások kezelése
  • pénzügyi követelések beszedése
  • ügyjelentések készítése, adminisztráció
  • elektronikus levelezés

Elvárások:

  • középfokú iskolai végzettség
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek (word, excel)
  • terhelhetőség, precizítás
  • jó kommunikációs és problémamegoldó készség
  • pénzügyi közvetítői hatósági vizsga (vagy egyéb Hpt. 74 §. szerinti végzettség) megléte, illetve tanfolyam keretében történő megszerzése

Előnyök:

  • hasonló területen szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:

  • bejelentett alkalmazotti jogviszony
  • versenyképes jövedelem
  • korszerű irodai környezet
Jelentkezem
Az Ön neve:
Az Ön e-mail címe:
Üzenet, pályázat szövege:
Önéletrajz feltöltése:
Fájl törlése
Engedélyezett formátum: doc, docx, pdf
Maximális fájl méret: 5 MB
További dokumentumok:
További dokumentum feltöltése
Anti-Spam:
Az Adatkezelési tájékoztatót megismerte, elfogadta, és kifejezetten hozzájárul az álláshirdetés kapcsán az adatai kezeléséhez a tájékoztatóban foglaltak szerint.